Pretraži ovaj blog

petak, 24. veljače 2012.

NAPOKON

Samo zbog posjetitelja iz švedske ,koji ne odustaje od pregledavanja bloga ,nastavljam pisati iako sam skoro i zaboravio na ovaj blog.
Odjebali su me iz ad sensa ,jer je neki kreten namjerno klikao sa istog kompa na oglase ,pa sam se morao prebaciti na alternativne izvore prihoda.Svatija sam da je isto ka i u životu ,ovdje na netu ,ako si pošten i dobar pojedeš govno.Kad je već tako ,onda brate mili budi VARALICA ,jer to je jedini način da nešta postigneš,naročito ako dolaziš iz male zemlje ka što je Hrvatska.
Od sada ću vam prenositi svoja zapažanja o smicalicama ,prevarama,prodavanju magle  koji su izgleda jedini način da čovik nešta postigne .
Za početak -You tube -.kako privući posjetu.Prevarom ,kako drugačije
Postavite video o trenutno najzanimljivijoj stvari,npr.najtraženiji film za skidanje ,ne zaboravite da vremenski bude negdje oko dužine istog i bez obzira što imate samo naslovnu sliku dobićete mnoštvo pogleda.
Eto lipi moji ,posebno svedish ,čujemo se i vidimo
PARADA FILM
evo kako to srbin radi ,a poznato je kako su to najveće varalice i lažovi na svitu
ima točno 1 221 388 pogleda ,a za što za ništa.

Nema komentara:

Objavi komentar