Pretraži ovaj blog

nedjelja, 16. listopada 2011.

FORUM

Forum ili forumi je mjesto gdje bi tribali biti kao doma.Svakodnevno odvojite pola ure ,u kojoj će te bar malo podgrijati vatru tj ostaviti link ispod vašeg komentara na određenu temu..Zaintrigirajte ljude ,svojim načinom razmišljanja ,da kažu .......iden baš pogledati šta ovaj piše,čini mi se pametan.Ako ne ide tako ,budite provokativni ,udarite ih ondi di najviše boli ,ravmo u jaja,pa da onda vidimo ,oće li reagirati i posjetiti vaš blog.
Ako su vegeterijanci ,izgadite ih hvaleći meso,ako su mesožderi ,kažite im koliko su bolesni i glupi.
Sad ste valjda razumili ,osim ako i vi ne spadate u skupinu debila,a ja se s radošću nadam da niste.
Ako jeste lipi moji ,onda se primistite na drugu stranu ,kod svojih.
Ispričat ću vam jedan istinit doživljaj da shvatite koja je to strana.
Ulazi Pajdo u autobus i onako pijan ,pokazuje rukon na livu stranu i kaže sve žene na ovoj strani su glupače .Zatim pokaže na desnu stranu i kaže ,sve žene na ovoj strani su kurve.
Jedna žena sa desne strane se nađe uvrijeđena i kaže ,ne možete tako šjor,ja san virna svom mužu.
Dobro je odgovori Pajdo ,ti pređi livo  u glupaće
PAJDO-LEGENDA
Vidimo se lipi moji sa desne strane .

Nema komentara:

Objavi komentar