Pretraži ovaj blog

četvrtak, 6. listopada 2011.

AD SENSE

Još me boli glava od prelistavanja tisuće stranica o googleovom ad sensu.Radio sam to u namjeri da spoznam osnove ,ali i da naučim poneke tajne .Bolje bi bilo da nisam ,jer sve što znam sazna sam sam .E da je kojim slučajem bio jedan ovakav tekst ,uštedija bi mi sati i sati bespotrebnog pregledavanja uglavnom smeća.
Što je ad sense.
Jednostavno program koji nudi google ,pomoću kojega dobijate oglase na vaše stranice ,blogove i pomoću kojega zarađujete-
DOBRO JUTRO.AD SENSE
Kako izgleda možete viditi ovdje ako se osvrnete gori ,doli ili livo desno.Kad neko od vas klikne na taj postavljeni oglas ,meni postotno sida određena količina novčanica.Zašto to ljudi rade klikaju,jedan je od segmeneta tih priseratorskih tajni koje vam nude pa kažu ,zbog izgleda ,zbog postavljanja,veličine ili kvalitete samog..I u pravu su ,ali ako radite lošu stvar džaba vam sve.Oni kažu mi znamo.
Pa kažite i nama vičem,oćemo ali plati kažu ,e neću ko vam jebe mater.
Šta je bit i ono osnovno ja ću vam reći .Napravite kvalitetnu stvar,pogodite i onda će vam veliki broj ljudi doći na blog i analogno tomu i klikati.

Nema komentara:

Objavi komentar