Pretraži ovaj blog

utorak, 4. listopada 2011.

TAJNA

DA NE BUDE DOSADNO
Evo ga ,prošlo je lito i ja ka lini dalmatinac sam uvatija nešta novaca ,pa se sad mogu i ovde priseravati..Oni koji me svaćaju neozbiljno,adio mare,a vi koji imate instikt i možete pripoznati iskrenost budite dobrodošli Odat ću vam tajnu ,kako zgrnuti pare na netu ,uz malo rada,vrišti na sve strane .Potpuno besplatno,samo što morate platiti ovu knjigu ,samo da pokrijem troškove ,navlače naivne .Nemojte vi biti jedan ili  jedna od njih.Pametnije vam je pročitati ovo nego sve te nazoviknjige skupa.Želite zaraditi. Ja ću vam reći tajnu ,ovdi i sada.
Ne budite lini,Nemajte straja, Sram ostavite ,nekome drugome,Pustite malo vaš mozak da radi za vas.
Gledajte logično.
Kako ljudi zarađuju u stvarnom svijetu.Kopaju ,pa dobiju neku crkavicu ili uzmu desetak drugih da kopaju pa uzmu ,malo više ili pak puno drugih radi za njih i oni uzimaju kesu.
E ,analogno tomu triba raditi i na internetu.Ako misliš da ćeš sam zaraditi ,grdno se varaš.Ka prvo niti imaš dovoljno vrimena ,niti vjerojatno znanja , a bogami ni mogućnosti kad si sam.
Znači prva tajna je upregnuti druge da rade za tebe.
Kako to učiniti,ka da vas vidim da to mrmljate u bradu ,dok usput malo beštimate.Ja ču vam dati nekoliko primjera ,ali ostalo morate sami..
Puno stranica ,ka štaje fiver nudi usluge koje naplaćuju 5 ili više dolara.Pronađite kupce koji žele  te usluge platiti više ,a vi uzmite novčanice kao posrednik.
Adio lipi moji do vođenja ,čitanja.

Nema komentara:

Objavi komentar