Pretraži ovaj blog

petak, 1. srpnja 2011.

amo dalje SEO 4

Znate onaj o Bračaninu kad je molija BOGA ,dragi BOŽE daj da dobijem  na lotu, i tako svaki dan ,BOGU dosadilo i odgovori mu DAJ VEĆ JEDNOM UPLATI PA ĆU TI NAMISTITI DOBITAK. ,Tako i mi ka ovi naš brački ,stalno molimo ,a nikako da uplatimo.
Pokušajte ,nemate što izgubiti , a dobiti možete puno,ne  samo materijalno, već i duhovno ,intelektualno, možete steći nova prijateljstva ,putovati,raditi ono što volite i kad hoćete.
Uplatimo i mi naš loto ,pišimo , učimo, veselimo se ,možda i nas čuje ,možda mu i mi dosadimo .
Dosadimo svima ,prijateljima ,poznanicima,nepoznatima . Reklamirajmo se ,istražujmo gdje ,kako,koliko a ja ću pomoći koliko to bude u mojoj moći.
Budite milosrdni prema sebi dajte si šansu.
Pronađite sami način kako povećati promet , razmislite ,imate mozga čim ovo čitate,jer da ste drugačiji bili bi na onim pretencioznim stranicama koje obećavaju svašta a u biti daju kurac.
Jedan od načina do kojeg sam samostalno došao je -napraviti novi blog ,pod drugim imenom,adresom,koji će samo služiti u svrhe promocije ovog vašeg ,ja ga zovem top bloga.
I šta snijm ,vjerojatno se pitate. Punite ga sadržajem koji je najviše gledljiv ,čitljiv ,a linkove za top blog ostavljajte svugdi,prosipajte ih bez srama i što je najbolje  ntko vas u tome ne može sprječiti.
Eto toliko za sad lipi moji.

Nema komentara:

Objavi komentar