Pretraži ovaj blog

petak, 1. srpnja 2011.

SEO 2

Prošao sam milijun onih stranica tipa KAKO ZARADITI i tek poslije shvatio,da one nisu napisane kako bi meni ili tebi objasnile ,dale odgovore na to pitanje ,već kako bi na nama zaradili.. Sve su ,napravljene na isti način,samo se razlikuju u detaljima ,kao što su dizajn,drugačiji fontovi to oće reći slova,a zajedničko im je to što vape ,dođi,dođi da zaradim,e neš više.
Ne zbog toga što im nebi pomoga ,nisam škrt,nego radi toga što me prave ludim i što sebe stavljaju visoko u najmanju ruku nedodirljivo,kao naši političari,mi smo tu da vam  pomognemo,a u biti pomažu samo sebi. Ni to ne bi bio problem da bar hoće i znaju objasniti nama kako to rade.Zato sam reka ,nema druge ,nego USE I U SVOJE KLJUSE.
Vi ste ti koji određuju ,vašim dolascima na određenu stranicu,kolika je vrijednost,dotične,otvorite oči promućkajte glavom i ne nasjedajte na varalice.Lako ih je prepoznati ,kada vidiš da ne razumiš ništa  to je najbolji znak da si na krivom mjestu.
Ja se raspisa o pizdarijama,zaboravio na bitno.
Di smo ono stali .KLJUČNE RIJEČI..Amo dalje .Za seo je važno da šta više ljudi zna za vas .
Kako to postići. Jedan od načina je SOCIAL NETWORKING ili društvene mreže,učlanite se ,ako već niste na nekoliko tih mreža kao što su Facebook,Twiter itd. skupite što više prijatelja i pozivajte ih da dolaze na vaš blog.Morate ih privući zanimljivim stvarima npr. napravite u nekom programu video spot o vašem blogu i na taj način uputitze poziv.
Opet sam se raspisa ,a vrime leti ,vidimo se lipi moji i pamet u glavu

Nema komentara:

Objavi komentar