Pretraži ovaj blog

nedjelja, 3. srpnja 2011.

URL

URL -uniform resource locator ili usklađeni lokator resursa tj,web stranica ,slika ili bilo koja datoteka koja se nalazi na web serveru..Isto važan dio SEO strategije,ako je moguće neka bude kratak ,najbolji efekt pruža kad je opisni onoga na što ciljate,zato razmislite i odaberite pravi naziv.,zaboravio sam reći,izbjegavajte brojeve,miješanje malih i velikih slova time korisnicima olakšavate upis , a sebi povećajete mogućnosti.Probno upišite adresnu  traku i pogledajte zauzetost. Zaključno ,jedinstven naziv ,kratak bez kerifeka,a govori ono što želimo.
Ne zamarajte se puno oko toga ,pokušajte ići na instinkt ,izgubite malo vrimena za osnove i nastavite jer znate kako kažu  VRIJEME JE NOVAC.
Postavio sam prikaz broja ulazaka na stranicu ,tako da i vi možete pratiti njen rast,još jedna pizdarija ,kako kažemo za gadget ,ali u ovom slučaju korisna ,edukativna .
Komentirajte , postavite pitanja ,sudjelujte aktivno u stvaranju ovog mjesta .Time povećajete količinu materijala ,ja dobijam stalne korisnike (učite) ,a stranica neku novu dimenziju..A ako vam se to neda,jer vam je glupo ,sad ću postaviti jednu anketu ,u kojoj možete samo kliknuti (dizajn-gadget.izaberem-spremi) i bar na taj način  učestvujte.
Kako drugačije moram vas natjerati na aktivnost,lipi moji ,budite mi zdravi i veseli

Nema komentara:

Objavi komentar