Pretraži ovaj blog

petak, 1. srpnja 2011.

SEO

SEO ili search engine optimization ili optimizacija tražilice u prijevodu.. Pun kurac mi je bilo potrage za tim seo na netu,niti sam šta razumio,niti sam mogao dobiti suvisli odgovor, od ovih kvaziznalaca i stručnjaka kojih je pun net..Razbacuju se frazama i izrazima kao da su na nekoj bejzbol utakmici, a finta pomažu nama koji ne znamo.Još manje sam zna nakon njih ,pa mi nije preostalo ništa drugo ,nego ugrijat stolicu,provest za kompjutorom puno vrimena i sam doći do spoznaja. Neću nikoga lagat i reći sad sam stručnjak-nisam,ali znam dovoljno da mi više njihovo preseravanje nije potrebno.Ja mislim da je ovo jedno od rijetkih mjesta gdje možete pročitat kakav takav prijevod toga SEO,a on glasi optimizacija tražilice ili jednostavno,način na koji će vaš blog imati dobru poziciju na tražilicama.
To je ono kad neko otvori GOOGLE ili YAHOO i upiše ime vašeg bloga ili sličnu riječ i on se otvori prvi ,na vrhu
Kako to napraviti.
Bitne su KLJUČNE RIJEČI.-a šta je sad to pitate se .Niko mi to nije objasnio ,svi kažu bitne su ključne riječi, a ja se u sebi mislim , pizda vam materina čujem vas tisuću puta kao papige ključne riječi,ključne riječi ,a nikoga da mi kaže šta je to.
Zato ću ja vama reći KLJUČNE RIJEČI su one koje se najviše upisuju u potrazi za nečim,kao što ste vi možda upisali BLOG O BLOGU i stigli ovdje.
Postoje programi koji pomažu u pronalaženju ključnih riječi,i još mnogo stvari vezanih uz to ,ali o tome ćemo poslije ,kad dođemo na taj nivo.Što je još važno za ključne riječi ,ako ste postavili AD SENSE -oglase pomoću tih riječi .ključnih se bira i kvaliteta oglasa .
Za danas dosta ,neda mi se više pisati ,moram još neke stvari istražiti ,vidimo se ,stojte mi dobro lipi moji

Nema komentara:

Objavi komentar