Pretraži ovaj blog

subota, 2. srpnja 2011.

POKUŠAJTE RAZUMITI kako se zarađuje

Uvijek kažem ,najbolje je objasniti kad se to učini primjerom.
Zaraditi,zarađujem ,zaraditi na internetu,naučiti kako zaraditi,velika zarada,prava zarada,SEO,optimizacija ,kupujem,prodajem,djelim,kazneni odvjetnik,cerebralna paraliza,darovati automobil,sekretarica,unaprijed gotovina,posjetnica,igra ,najbolja igra ,prijevara,pojam života,fakultet,dijeta,golf,nogomet,sport,gubitak kose itd.itd. moga bi do ujutru.
ŠTO JE OVO-zajebancija,ne ne nije lipi moji popunio sam post riječima koje privlače ljude,koje se najviše koriste u tražilicama i koje pomažu da što više posjetitelja bude proslijeđeno meni,i da oglasi budu što različitiji i kvalitetniji . Jeste li shvatili.
Kad pišete post   ubacite što više možete ključnih riječi, ali tako da one imaju smisla ,da ne iskaču iz napisanog,jer na kraju presuđuje samo kvaliteta .
Ako stavljate slike ,videozapise učinite istu stvar ,ali tako da preimenujete sliku ,stavite ključnu riječ za njen naziv i imate isti rezultat kao i  u  prije navedenom.
MOLIM GOTOVINA UNAPRIJED
Čujemo se lipi moji, zapamtite šta sam vam reka ,ako ne ovdje je zapisano  neće pobići

Nema komentara:

Objavi komentar