Pretraži ovaj blog

subota, 2. srpnja 2011.

KLJUČNE RIJEČI

Da se još malo zadržimo na osnovama o ključnim riječima jer sam ija tu izgubio puno vrimena .
Početno ,kao i u svakoj stvari ,najvažniji je naslov. Morate izabrati u naslovu ključne riječi da bi ga tražilica što lakše indeksirala,pronašla .Prva riječ je uvijek najvažnija ,zato izaberite onu koja najbolje opisuje ono što radite i kome se obraćate.
Zatim naslovi u stranicama,pokušajte da i oni sadrže ključne riječi ,ali da svaki naslov bude jedinstven. Nemojte da budu predugi ,jer je samo 65 do 70 prvih znakova tj slova prikazano u tražilicama.
ako stvorite dobar naslov ,pravi izbor ključnih riječi ,onda budite doslijedni .
U opisu stranice ,explicitno navedite ključne riječi ,a on bi trebao sadržavati između 60 i 170 znakova.
Na početku smo dugog puta ,ali nemojte biti obeshrabreni,ja ću biti tu sa vama i svojim primjerom pokazivati pravac kojim idemo,nije lagan put ,ali nije ni toliko težak koliko neki  misle.
Znači ovdje smo zakljućili ,ako pišemo o kokošima ,važno je da kokoš i sve varijacije na tu temu budu zastupljene u naslovu,opisu,postovima,slikama itd.
Ovo koliko ja pišem je malo teksta ,trebalo bi to povećati,ali tek smo počeli kad to učinim ,onda ću to i naglasiti i vama objasniti kad i kako
Do ponovnog viđenja ostajte mi zdravi i veseli LIPI MOJI

Nema komentara:

Objavi komentar