Pretraži ovaj blog

nedjelja, 3. srpnja 2011.

ZABAVA I RAD

Idemo dalje za iste pare.Vidite što se događa kad se stavi anketa,bar neko odgovori na postavljeno pitanje ,nije važan odgovor,da li vam paše ili ne ,najvažnija je aktivnost.Vi ste postigli svoj cilj,a on je glasio privući osobe da aktivno sudjeluju u stvaranju ,a ovo je jedan od načina.Ovaj što je odgovorio pozitivno mi baš ne leži i ne virujem mu puno,draži mi je ovaj sa odgovorom nikako,on je upotrebio emocije,uvjeren je na osnovu svoje procjene ,svoga znanja u neuspjeh ovog projekta ,siguran je skoro stopostotno,ali ostala je mala,sitna nevjerojatna mogućnost koja mu neće dati mira i on će biti taj koji će redovito pratiti stanje,navijati ,čuditi se ili zadovoljno smijuckati,ali bit će tu ,on je moj.Stoga veliki pozdrav .za njega.
Ne odustajte,nema toga ,ako pišete gluposti-one su vaše,ako stavljate nebuloze i one su vaše,ako ne znate vi ne znate,oni ako hoće neka pomognu,ali ne već sam vam govorio o njima .To su sveznalice ,pune sebe ,narcisoidni megalomani  koji i internet svojataju ,smatrajući ga svojim vinogradom gdje će samo oni brati.E neće brajkani i mi smo tu ,ako i ne uberemo mi se bar zabavljamo .
Veseli bili lipi moji.

Nema komentara:

Objavi komentar