Pretraži ovaj blog

petak, 1. srpnja 2011.

PREDAJEM U VAŠE RUKE I VAŠE GLAVE

Predajem znanje ,koje skupih mukotrpno,pretražujući net,svakodnevno ,po puno sati,strah me reći koliko-Predajem ga u vaše ruke ,revoltiran ,ovim drkarošima koji je pun net,i samo žele na bilo koji način ušićariti.Podsjećaju me na one cigane ,što ispruženom rukom navaljuju na prolaznike i viču .kunu molim, Ja ću pokušati na svoj način ,priložiti sve što sam do sad skupio,objasniti ,opet na moj način ,nadam se i vaš i uz pomoć vas (KOMENTARIMA,PITANJIMA) učiniti da zajedno dođemo do najboljih informacija preskačući one gori navedene.
Ići ćemo korak po korak ,našim putom.savladavaćemo prepreke zajednički i nadam se stići do cilja u što kraćem roku..
Pisati i čitati znamo,inteligenciju imamo,volje ne nedostaje ,samo treba malo rada i strpljenja i eto nas ondje kamo smo pošli.
Ono što znam nije puno ,ali je dovoljno za krenuti, sama činjenica da sam osposobio ovaj blog bez ičije pomoći dovoljno govori.
Hvala unaprijed ,svima koji će me poduprijeti,skupa samnom krenuti na ovaj put -VEŽITE SE POLIJEĆEMO

Nema komentara:

Objavi komentar