Pretraži ovaj blog

subota, 2. srpnja 2011.

Dizajn

 Malo ćemo se odmaknuti od osnovnih stvari ,radi napomene koju obvezno ugradite u svoje moždane stanice .
Zaboravio sam kazati da ovaj blog radim na način kao da to prvi  put radim i on će na samo biti edukativan u smislu postova koji objašnjavaju ,nego možete prateći blog iz prve ruke vidjeti kako se on nadopunjuje ,širi raste i koje novotarije upotrebljava..
Blog je novoustoličen,to vas ne smije uplašiti ,već upravo obrnuto oduševiti ,jer uz njega vrlo jednostavno i brzo možete i vi napraviti isto.
Dizajn je jednostavan,postovi su kratki,fontovi zadati,jedino što sam odmah stavio su oglasi jer kako ono kažu NEMA DŽABE NI U STARE BABE.
Sad idem dodati jedan gadget-pizdariju ,jer većina ih je upravo to, radi se o tome da i vi možete pratiti broj ulazaka na stranicu.
Kako sam to uradio .Blog je otvoren na BLOGGER za  meni najboljem mjestu gdje se možete besplatno učlaniti..kad ste to učinili,uspostavili blog,uđete u dizajn.Na vrhu piše dodajte i rasporedite elemente stranice. I TU IZABEREM STATISTIČKI PODACI ZA BLOGOVE.
A ovo kako sam napisa je samo još jedna od mnoštva pizdarija kojima se možete igrati
Vidimo se lipi moji

Nema komentara:

Objavi komentar